Wyprawa - Turkusowe odcienie Meksyku, Marzec 2020, 15 dni -
Wyprawa – Turkusowe odcienie Meksyku, Marzec 2020, 15 dni

Wyprawa potwierdzona! Jedziemy na 100% – są jeszcze wolne miejsca.

Wyprawę opracowaliśmy tak, aby pokazać Wam jak piękny i kolorowy jest Meksyk – wybraliśmy miejsca, które najbardziej podobały się uczestnikom ostatnich 2 wypraw i umieściliśmy je razem specjalnie dla Was. Oczywiście nie tylko kolory będą gwoździem programu, chcemy Was zapoznać z kulturą, zwyczajami, codziennym życiem, historią, ukrytymi na bezdrożach, zupełnie nieturystycznymi, ale najpiękniejszymi w Meksyku miejscami. Wodospady, termalne kąpieliska, strefy archeologiczne, kanion, jaskinie, hipisowskie plaże. Nie obawiajcie się, odwiedzimy też miejsca z listy najbardziej znanych miejsc w Meksyku – takie jak na przykład miasto Oaxaca, Hierve del Agua, strefa archeologiczna Monte Alban, Puebla – miasto aniołów, Teotihuacan – ruiny największego prehiszpańskiego miasta i przepiękną stolicę kraju czyli Miasto Meksyk. Jednak nacisk położymy na miejsca, które my odkryliśmy i chcemy się z Wami nimi podzielić. Jesteście gotowi na przygodę w Meksyku? Atrakcje będą od samego rana do wieczora, odwiedzimy również sporo lokalnych barów, aby poczuć klimat i zintegrować się z mieszkańcami.

Zapraszamy!

Czas trwania: 15 dni

Koszt wyprawy: 3.150 zł od osoby

Termin: 29 luty 2020 do 14 marzec 2020

Program wyprawy:

Stan Hidalgo

• Małe, zupełnie nieturystyczne miasteczko o przedziwnej nazwie Ixmilquilpan, zjemy śniadanie na lokalnym targu i zobaczymy życie mieszkańców w zupełnie nieskażonym turystyką miejscu
  • Tarasy wodne położone na zboczu góry z przepięknym widokiem, rzeka o kolorze, który jest tak turkusowy, że aż wydaje się, że chyba ktoś przesadził z ilością barwnika, ale nie – to czysta natura i do tego woda w niej też jest termalna! Wodospad z którego płynie zarówno ciepła, jak i zimna woda, z ukrytą jaskinią, w której można zażyć kąpieli – tak, tu również woda będzie ciepła.
wyprawa marzec 2020

Stan Oaxaca

• Maleńka wioska w górach, licząca 180 mieszkańców w otoczeniu przepięknych i turkusowych wodospadów,  jaskiń i wąwozów. Aby tam się dostać przejedziemy po bezdrożach stanu Oaxaca, a na miejscu, oprócz podziwiania cudów natury, będziemy mieli okazję porozmawiać i poznać mieszkańców wioski oraz oczywiście skosztować lokalnej kuchni i napić się mezcalu – lokalnego trunku wytwarzanego na bazie agawy.
  • Oaxaca – meksykańskie miasto sztuki i artystów z przepiękną kolonialną architekturą. Odwiedzimy też kantynę, w której będziemy mieli okazję zobaczyć jak spędzają wolny czas Meksykanie i spędzić go razem z nimi. Oaxaca ma podobno najlepszą kuchnię w całym Meksyku.
  • Monte Alban – strefa archeologiczna położona na szczycie góry z przepięknym widokiem
  • Hierve del Agua – słynne źródła wód termalnych tworzące niesamowite rozlewiska i nacieki na skałach
  • Tule – stare, ponad 2000 letnie drzewo
  • Fabryka mezcalu. Wraz z degustacją, poznamy proces produkcji tego trunku
  • Mitla – strefa archeologiczna ulokowana w środku miasteczka, bardzo interesująca architektura, odmienna niż wszystkie inne w Meksyku
  • Zipolite i Mazunte – klimatyczne plaże i nieskrępowany relaks, unikalna atmosfera tego miejsca zapewni super odpoczynek po trudach podróży. Nie znajdziesz tam gigantycznych hoteli, a jedynie małe, ascetyczne hoteliki i domki przy plaży – w jednym z takich miejsc będziemy spali – oraz liczne i bardzo przyjemne restauracje i bary. Zipolite to miejsce gdzie nic nie jest zakazane i wszyscy są braćmi (lub siostrami 😉 ). Opcjonalnie wycieczka łódką po oceanie i poszukiwanie delfinów, wycieczka na wodospady lub do laguny z bioluminescencją.
wodospad, wyprawa marzec 2020

Stan Guerrero

• Taxco – dawniej górnicze, położone w górach miasteczko, słynące z wydobycia srebra, do dziś nazywane srebrnym miastem. Słynie też z niezwykłej architektury. Urocze knajpki, uliczki, w których celowo zgubimy się w poszukiwaniu urokliwych miejsc. Przejedziemy się też bardzo nietypową taksówką i będziemy podziwiali panoramę okolicznych gór z punktu widokowego na szczycie góry z ogromną statuą Chrystusa Króla.
  • Zapierający dech w piersiach kompleks „Tysiąca Wodospadów”. To miejsce szokuje swoją urodą i brakiem turystów. Zobaczymy bardzo liczne, turkusowe wodospady położone w środku niczym nieskażonej przyrody, otoczone górami i lasem pełnym motyli i innych zwierząt. Można się kąpać w turkusowej wodzie pod wodospadami, a dla osób szukających adrenaliny – skakać ze skał do wody!
Meksyk marzec 2020

Stan Morelos

• Pozbawiona tłumów Strefa archeologiczna Xochicalco – rozległy teren, ogromne budowle  i niesamowita atmosfera i historia. Nasz numer jeden w Meksyku, jeżeli chodzi o strefy archeologiczne.
Uczestnicy wyprawy poznaj meksyk

Stan Meksyk

• Strefa archeologiczna Teotihuacan, największe prehiszpańskie miasto, imponujące piramidy del Sol i de la Luna
  • Zwiedzanie centrum historycznego w mieście Meksyk, strefa archeologiczna Templo Mayor, plac główny zwany Zoacalo (jeden z największych na świecie), Katedra Metropolitana, przepiękny budynek Poczty Głównej, spotkanie z Mariachi, pomnik Rewolucji Meksykańskiej, kościoły, park Alameda z licznymi pomnikami, freski Diego Riviery i wiele innych atrakcji. Opcjonalnie dla chętnych (i w zależności od dostępnego czasu) liczne muzea (np. muzeum Fridy, Antropologii, Tequilli…. są ich tysiące)
wyjazd do meksyku marzec 2020

Stan Puebla

• Puebla – miasto aniołów, imponujące centrum historyczne, katedry i kościoły, bardzo ciekawa architektura i lokalne smakołyki np. mole pobalno
  • Atlixco – urocze miasteczko, pełne ładnych uliczek, freski opowiadające historię Meksyku, punkt widokowy na wzgórzu z kościołem, z widokiem na aktywny wulkan Popocatepetl i lokalny targ z przepysznym jedzeniem
marzec 2020 wyprawa

Zaczynamy i kończymy w Mieście Meksyk.

Koszt (bez lotów do/z Meksyku i wyżywienia) za 15 dni to

tylko 3.150 zł (!!!) od osoby

Co ważne, w odróżnieniu od wyjazdów organizowanych przez typowe biuro podróży płatności za wybrane atrakcje, wycieczki, transport, hotele dokonujecie (tak jak i my), bezpośrednio u lokalnych dostawców usług (wszystkie koszty oczywiście są wliczone w podaną cenę) . Nic nie płacicie z góry – z wyłączeniem zaliczek wymaganych do rezerwacji np. przez serwisy typu Booking.com, Airbnb. Nie pobieramy od Was żadnej prowizji za noclegi czy transport!

Wyprawa będzie miała charakter trampingowy, co to oznacza możesz przeczytać tutaj: tramping

Co skalkulowane jest w powyższym koszcie?

• przemieszczanie się transportem publicznym klasy turystycznej (w większości są to komfortowe autobusy linii ADO, OCC, jedynie na niektórych odcinkach transportem lokalnym),
  • noclegi – przy założeniu korzystania z pokoi 2 osobowych z prywatną łazienką (standard lokalny), czasem wynajęty dom dla całej grupy
  • wejściówki do zwiedzanych atrakcji,
  • zwiedzanie części atrakcji w sposób zorganizowany przez lokalne agencje podróży
  • koszt usługi opracowania trasy wyprawy i asysty podczas podróży (75 zł/dzień)

Kalkulacja nie obejmuje

• wyżywienia (które w Meksyku jest naprawdę tanie, chyba że korzysta się z popularnych, turystycznych restauracji),
  • lotu do i z Meksyku (to koszt od 2500-3500 zł, w zależności od dostępności promocji, terminu i czasu trwania lotu). Pomagamy wyszukać odpowiednie loty,
  • ubezpieczenia podróżnego

Minimalna liczba osób, aby wyprawa się odbyła: 2. Maksymalna liczba to 10 osób. Podczas wyjazdu będą z Wami dwie osoby opiekujące się grupą, które bardzo dobrze znają Meksyk.

Więcej o tym jak będzie zorganizowany wyjazd, informacje o płatnościach pod tym przyciskiem:

Informacje organizacyjne

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany wyprawą lub chcesz uzyskać więcej informacji wypełnij poniższy formularz. Jeśli interesują Cię podróże, a zwłaszcza Meksyk – zapisz się do Newslettera. Nie częściej niż raz w tygodniu dostaniesz informacje o nietuzinkowych miejscach, naszych aktualnych wyjazdach lub dobrych promocjach na loty do Meksyku. Zapraszamy!

Wyprawa

Jeżeli chcesz, abyśmy do Ciebie oddzwonili - zostaw swój numer telefonu.
Prosimy o wypełnienie pola Twoja wiadmość

Newsletter

To był bardzo fajny, różnorodny plan
2019-06-28

(...)Podróżowanie z Marcinem i Moniką było bardzo dobrze zorganizowane, bezpieczne i bardzo przyjemne! Zdecydowanie są ciepłymi i fajnymi ludźmi, z poczuciem humoru i dużym zaangażowaniem w to, aby wszyscy czuli wakacyjną swobodę, luz i dobrą zabawę 🙂 Oni zajęli się całą logistyczną częścią wycieczki, a ja mogłam się spokojnie relaksować. Miałam też poczucie, że starają się przekazać swoją pasję i miłość do Meksyku (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Każdy dzień pełen był nowych przygód i pięknych widoków
2019-11-10

(...)Każdy dzień pełen był nowych przygód i pięknych widoków – od małych, uroczych miasteczek, po przecudne wodospady. Pojechaliśmy ze względu na Dia de los Muertos, co było dla nas fascynującym przeżyciem (polecam każdemu), ale to co pokazali nam Monika z Marcinem wprawiało w osłupienie! 🙂 maleńka wioska w górach Oaxaca na pewno była dla nas numerem 1 i pytanie: jak u diabła udało im się tu trafić? (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Odwiedzaliśmy miejsca, gdzie nie docierają turyści.
2019-11-29

(...)Świetna organizacja i prowadzenie. Na niespodziewane przeszkody czy problemy, natychmiast znajdowali rozwiązanie. Plan nie był sztywny, wszystkie zmiany ustalaliśmy wspólnie. I tu muszę dodać, że Grupa była idealna! Zero konfliktów i zgodnie zatwierdzaliśmy zmiany, wynikające z przyczyn niezależnych.
Podsumowując, Meksyk nie był moim marzeniem do odwiedzenia ale już na miejscu, a tym bardziej po powrocie do Polski czuję, że muszę tam wrócić!(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Zobaczyliśmy miejsca które nas urzekły, zachwyciły, czasami była i adrenalina
2019-12-01

(...)Gorąco polecam usługi Moniki i Marcina tym wszystkim, którzy chcą poznać Meksyk nie tylko z okien autobusu i w dużym tempie, ale tak naprawdę poznać Meksyk, jego kulturę, kuchnię (a jest co degustować) i nieskażone miejsca przyrodnicze, mało znane, które szokują swoją urodą oraz egzotyką. Każde miejsce, w którym byliśmy, Monika i Marcin osobiście odwiedzili wcześniej, co dawało nam komfort, że nie jedziemy gdzieś w "ciemno". (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Zobaczysz miejsca gdzie próżno szukać białych turystów
2019-12-02

Jeśli myślisz o tym aby poznać Meksyk, ale taki prawdziwy?
Jeśli resorty i leżenie na plaży Cię nudzą a kręcą Cię ciekawe miejsca, ludzie, relacje z nimi i prawdziwe sytuacje? Jeśli nie lubisz sztuczności, atrakcji wypicowanych pod turystów a wolisz prawdziwość i naturalność?
Gwarantuję Ci, że Monika i Marcin pokażą Ci właśnie taki Meksyk. Zobaczysz miejsca gdzie próżno szukać białych turystów z popkornem i aparatami na szyjach, za to zachwycisz się dziewiczymi zakątkami, przyrodą i widokami. (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Pokazali nam całkiem spory kawałek Meksyku
2019-12-03

Meksyk to kolejny z krajów w naszych wyprawach, który fascynował i pociągał. Tym razem wybraliśmy się nie sami, ale stworzyliśmy grupę, której przewodzili Monika i Marcin, pasjonaci podróży, obecnie w niekończącej się podróży po Ameryce Łacińskiej. Upodobali sobie Meksyk i wiele o nim wiedzą. Swoją wiedzą potrafią się dzielić w sposób barwny i interesujący, opowiadają dowcipnie i z humorem. Pokazali nam całkiem spory kawałek Meksyku, w niewiele ponad dwa tygodnie odwiedziliśmy i przepiękne wodospady i jaskinie, odpoczywaliśmy na gorącej plaży i wspinaliśmy się na góry.(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Meksyk od zawsze był moim marzeniem
2019-12-05

(...)Bardzo się cieszymy, że trafiliśmy na takich pasjonatów i meksykofilów jak Monia i Marcin! Przyjęli nas ponad programowo (byliśmy kilka dni dłużej niż grupa) - za co jesteśmy wdzięczni! Dzięki nim, wyjazd był bardzo owocny - w wiedzę o tym kraju, zwyczajach, smakach, legendach... Fajnie, że można połączyć pasję ze sposobem na życie - tego wam zazdrościmy i życzymy wielu owocnych wypraw!
Na kolejną Meksykańską jedziemy z wami kochani 🙂 Polecamy wszystkim podróżnikom wyjazdy z tymi szaleńcami. Nie będzie łatwo - oj nie - ale będzie to przygoda życia! (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Bardzo dziękuję za piękną wycieczkę
Motyle w środku zimy
2020-02-07

Monika i Marcin stanęli na wysokości zadania pod każdym względem. Potrafili sprawić, że grupa czuła się zgrana, niezależnie od wieku. Czułam się bezpiecznie, bo wszystko było dopięte na ostatni guzik. Zobaczyłam zapierające dech w piersiach miejsca, praktycznie niedostępne dla zwykłego turysty i bez wątpienia mogę napisać, że odbyłam wyprawę życia. Bez wahania polecam. Ewa 🙂
Zobacz wszystkie opinie .

Zobaczyłam i przeżyłam więcej niż się spodziewałam
2020-02-09

(...)Skontaktowałam się z Nimi i moja decyzja była błyskawiczna.,jadę! W ciągu 3 dni kupiłam bilet załatwiłam urlop i byłam gotowa na przygodę. Nie zawiodłam się ani trochę, wręcz przeciwnie, zobaczyłam i przeżyłam więcej niż się spodziewałam, bo Meksyk zafundował nam dodatkowe bonusy: widok świeżo wyklutych żółwi zmierzających do oceanu czy zaproszenie na domową uroczystość gdzie mogliśmy zobaczyć lokalne zwyczaje.
Meksyk ze swoim pięknem, różnorodnością, kulturą i ludźmi ich ciepłem i otwartością wywarł na mnie ogromne wrażenie.(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Wróciłam z kawałkiem tego świata do domu
2020-02-19

Meksyk przyjął mnie w swoje objęcia. Zakochałam się w soczystych owocach, bogactwie kultury oraz ludzkiej serdeczności. Dzięki Monice i Marcinowi poznałam zwyczajnych ludzi tego wyjątkowego kraju. Poznałam kraj innej prawdy, innej rzeczywistości. Doznałam znacznie więcej ciekawych wrażeń niż sobie zakładałam przed podróżą. (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Przygoda się rozkręcała z każdą chwilą
2020-02-20

(...)Każdy z nas, uczestników wyprawy, miał swoje wymagania i wyobrażenia o wspólnym spędzaniu czasu. My wyznajemy zasadę: w danym kraju słuchamy ich muzyki, jemy ich potrawy (przynajmniej daję sobie szansę), przyglądamy się ich życiu. Dzięki Monice i Marcinowi, ludzi bardzo wartościowych, zaangażowanych w to co robią, nie dość, że potrafili grupę okiełznać, to mieliśmy szansę odwiedzić miejsca bez tłumu turystów. (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Zobaczyłem miejsca ,których bym sam nigdy nie zobaczył
2020-04-15

Podróżuje po całym świecie raczej sam, pierwszy raz się zdecydowałem na liderów i nie żałuję bo było swobodnie pięknie i naprawdę zobaczyłem miejsca ,których bym sam nigdy nie zobaczył tzw. niszowe .
Nie myślałem, że to kiedyś powiem ,warto czasami zaufać w tym przypadku Monice i Marcinowi

Mieliśmy okazję zobaczyć Meksyk niezwykły, POCZUĆ Meksyk
2020-04-20

(...)Byliśmy w pięknych miastach i na wsi, w miejscu, skąd dalej drogi już nie ma. Patrzyliśmy na naszych gospodarzy, jak żyją, jacy są, byliśmy z nimi.
Podziwialiśmy unikalną przyrodę, kąpaliśmy się pod wodospadami, w wodach termalnych, w absolutnie turkusowej rzece i...w oceanie.(...)

Właśnie wróciłam z Meksyku. Jestem zachwycona wyprawą
2021-10-20

Właśnie wróciłam z Meksyku. Jestem zachwycona wyprawą - warta jest każdych pieniędzy.
Monika i Marcin - wspaniali, ciepli, cierpliwi ludzie. Dbają o dobrą atmosferę, podróżując z nami różnorodną trasą, przez miasta, wioski, wśród pięknej przyrody i meksykańskich rozrywek.
Pięknie opowiadają o każdym z miejsc, zwyczajach, kuchni, życiu Meksykanów. Przy tym przygody , rozrywki - wszystko było dla mnie nowe.
Kochani! Już myślę o wyprawie z Wami w przyszłym roku. Dziękuję ??
Zobacz wszystkie opinie .

Niesamowity, różnorodny kraj, przepiękne miejsca, wspaniali ludzie
2021-10-21

Gdybym miała w zwięzły sposób opisać wspólną wyprawę do Meksyku - niesamowity, różnorodny kraj, przepiękne miejsca, wspaniali ludzie…
Dziękuję Wam Moniko i Marcinie, że pokazaliście ten kraj od podszewki - jego różnorodność, piękno, brzydotę, serdeczność ludzi, miejsca, w których oprócz nas prawie nikogo nie było... Dziękuję za cierpliwość w odpowiadaniu na tysiąca zadanych pytań, w tłumaczeniu po tysiąckroć, co dane słowo/zdanie oznacza, za zachęcanie do próbowania miejscowych specjałów(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Meksyk jest piękny, tajemniczy, kolorowy, ludzie są ogromnie serdeczni, życzliwi, przyjaźni i gościnni
2021-10-22

(...)Program wycieczki był bardzo różnorodny, obejmował zwiedzanie przepięknych i klimatycznych miasteczek, gdzie ludzie żyją wolniej, konną wyprawę na szczyt wulkanu, zachwycające wodospady, cuda natury jak największa jaskinia z fantastycznymi formacjami skalnymi, spacer nad przepaścią, wypoczynek na bajecznych i wolnych od turystów plażach, podglądanie w blasku księżyca wędrówki żółwi z oceanu na plażę na złożenie jaj i powrót do wody(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Zobaczyłam prawdziwy Meksyk, a nie komercje
2021-11-30

Długo się nie zastanawiałam nad wyjazdem do Meksyku organizowanym przez Monikę i Marcina. Zazwyczaj podróż przygotowuję sama w małej grupie do 4 osób. Zainspirowało mnie u nich to, że chcieli pokazać nam najlepsze, co sami odkryli, mieszkając od kilku lat w Meksyku. Piękne plaże nad Pacyfikiem, małe rdzenne miasteczka, wulkan, wodospady, piramidy, jazda na koniach, tyrolka, przejście wiszącym nad wąwozem mostem. Codziennie coś się działo(...)

Z obserwatorów staliśmy się współuczestnikami Święta Zmarłych
2021-12-04

(..)Największa magia to tytułowe święto. Ulice pełne ludzi w fantazyjnych przebraniach z umalowanymi twarzami. Ołtarze budowane w domach ku czci zmarłych to dzieła sztuki: obrazy malowane kwiatami, zdobione kościotrupami, trupimi czaszkami, ulubionym ich jedzeniem, piciem. Ale gdy dojechaliśmy do małego miasteczka pod wulkanem - gdzie turysty nie uświadczysz - z obserwatorów staliśmy się współuczestnikami święta. Sypiąc ścieżkę z kwiatków prowadzącą duchy zmarłych do ołtarza, bijąc w dzwony przywołujące zmarłych i tańcząc(...)

2021-12-05

Czy można wyobrazić sobie lepszą wyprawę do Meksyku, niż ta organizowana przez Monikę i Marcina? Absolutnie nie! ?
Podczas tegorocznej przygody nie zabrakło dosłownie niczego . Każdy dzień przynosił nowe atrakcje, piękne widoki i momenty, które zapadną w pamięci na długo. Nie smakujesz jedynie okolicznej kuchni, ale przede wszystkim obyczajów, radości z prostego życia i życzliwości tamtejszych ludzi . Dodając do tego plan, atmosferę, a także umiejętność radzenia sobie z każdymi przeszkodami przez Monikę i Marcina(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Podczas El Dia de Muertos poczułam się częścią tych obchodów
2021-12-06

(...)Podczas El Dia de Muertos z Moniką i Marcinem poczułam się częścią tych obchodów, miałam wrażenie, że dzięki autentycznym miejscom, z daleka od szlaku turystycznego, komercyjny świat nie wszedł w to przeżycie. Z ciekawością i pokorą wyciągnęłam rękę po meksykańską cząstkę dla siebie i ją otrzymałam. Ukochałam Meksyk, który poznaliśmy dzięki tej wyprawie. Chciałabym tam wrócić i doświadczyć jeszcze więcej.
Zdecydowanie polecam!
Zobacz wszystkie opinie .

Mogłam przeżyć Día de los Muertos na własnej skórze.
2022-01-02

Monika i Marcin przedstawili mi Meksyk w najpiękniejszej moim zdaniem odsłonie. A co najważniejsze, mogłam przeżyć Día de los Muertos na własnej skórze. Pomimo trudnego czasu pandemicznego było mi dane przejść się po cudownie ozdobionym kwiatami cempasuchil cmentarzu, ucharakteryzować się a la Catrina, zobaczyć nie jeden "altar", porozmawiać o nich z przemiłymi gospodarzami i przyjrzeć się, jak wspominają swoich najbliższych zmarłych, bawiąc się, śpiewając(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Każdy mógł przeżyć niezapomnianą przygodę
2022-03-02

(...)Lecąc tam, miałam w głowie stereotypową wizję Meksyku jako kraju pustynnego, porośniętego kaktusami, pełnego niebezpieczeństw – dziś wiem, że Meksyk to także bujna dżungla, wspaniałe wodospady, kolorowe miasteczka, pyszne jedzenie i przyjaźni, otwarci ludzie. Jestem wdzięczna za wszystkie doświadczenia, nowe smaki, zapachy i kolory, za możliwość „przewietrzenia głowy” i pozbycia się stereotypów, a także zdobycia nowych doświadczeń i przekraczania swoich granic Sandboarding! Rafting! (...)
Zobacz wszystkie opinie .

Polecam wszystkim nietuzinkowym i szalonym podróżnikom
2022-03-03

(...)Program z wodospadami to niezwykła podróż po przepięknych cudach natury, wodospadach, kanionach, górach, monolitach...
Pokonaliśmy wiele kilometrów, przez najpiękniejsze miejsca Meksykańskiej ziemi. W sumie nie trzeba by było wysiadać - bo widoki w większej części trasy powalały! Oprócz zachwycających wodospadów mieliśmy też inne atrakcje - raffting po rwącej rzece, rejs z zatoki meksykańskiej z lasami namorzynowymi i krokodylami, sandbording na wydmach, ceremonie Temazcal(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Meksyk to niezwykle ciekawy i piękny kraj
2023-02-08

(...)zachwycaliśmy się naturalnym pięknem przyrody i autentycznym klimatem ''pueblos magicos'', których wiele w Meksyku. Niezapomniane wrażenie wywarły na nas tysiące motyli w Sanktuarium motyli Monarcha, które wprawiły wszystkich w zachwyt i poczucie przebywania w nierealnym świecie, w raju lub baśni. Z kolei wycieczka konna na wulkan Paricutin pozwalała nam się poczuć jak bohaterowie westernów, którzy w upale i kurzu jadą przez dzikie tereny w nieznane. Po trudach zdobywania wulkanu przyszła pora na relaks na rajskich plażach nad Pacyfikiem.(...)
Zobacz wszystkie opinie .

To czego doświadczyłam na wyprawie każdego dnia zaskakiwało moje zmysły
2023-02-10

Powiedzieć, że wyprawa "Wakacje i Motyle" do Meksyku była super, to jakby nic nie powiedzieć. Przeczytałam program wyprawy dokładnie. Miałam swoje wyobrażenia, ciekawość i lęki. To czego doświadczyłam na wyprawie każdego dnia zaskakiwało moje zmysły. Marcin nieustannie odkrywał przed nami różnorodne oblicza środkowego Meksyku. Z satysfakcją sprawdziłam tam swoje fizyczne możliwości, zachwycałam się wspaniałymi widokami(...)
Zobacz wszystkie opinie .

Dzisiaj mogę powiedzieć, że ta wyprawa okazała się jedną z najlepszych przygód jakie mi się przydarzyły
2023-02-15

Przyznaję, że moja decyzja o udziale w wycieczce „Wakacje i motyle w styczniu 2023” była spontaniczna, nieprzemyślana i mimo, że Meksyk nie był na mojej liście Top Ten dzisiaj mogę powiedzieć, że ta wyprawa okazała się jedną z najlepszych przygód jakie mi się przydarzyły. Zachęcił mnie bogaty program, który jak się w praktyce okazało za każdym razem zaskakiwał coraz bardziej niesamowitym miejscem ze względu na swój klimat, architekturę, charakter. Wszyscy tu się odnajdą(...)