Wyprawy - Szczegóły organizacyjne, płatności - Poznaj Meksyk
Wyprawy – Szczegóły organizacyjne, płatności

Wyprawy – Szczegóły organizacyjne, płatności

Ustalenie dokładnego terminu

Na etapie formowania grupy termin wyprawy nie jest ustalony, co do konkretnego dnia. Dokładny termin wyprawy ustalamy wspólnie, w szczególności na podstawie cen lotów (czasem jeden dzień przesunięcia terminu to kilkaset zaoszczędzonych złotych). W momencie kiedy przynajmniej 2 osoby zdecydują się na konkretny termin i zakupią bilety, uznajemy te daty lotów za termin wyjazdu dla całej grupy. Kolejni uczestnicy kupują bilety tak, aby dopasować się do ustalonej daty wyjazdu, zazwyczaj można też przylecieć wcześniej lub wylecieć później o jeden/dwa dni – ale to już będziemy ustalali indywidualnie, w zależności od tego czy będziemy mogli Was odebrać z lotniska.

Dwie osoby to minimalna liczba osób, aby wyprawa się odbyła. Maksymalna liczba osób w grupie to 10 osób plus dwie osoby prowadzące wyprawę.

Uwaga: Pomagamy w znalezieniu lotów – będziemy podsyłali ciekawe oferty.

Potwierdzenie – rezerwacja miejsca na wyprawę

Nie wymagamy żadnej zaliczki – wystarczające jest przesłanie do nas potwierdzenia zakupu biletów lotniczych na termin wyjazdu.

Płatność za usługę

Płatność za nasze usługi przygotowania wyprawy i opieki podczas jej trwania (równowartość 95 zł za każdy dzień wyprawy – jest wliczona w estymowane koszty wyprawy podane przy każdej wyprawie). Płatności dokonacie w gotówce lub na wskazane meksykańskie konto bankowe w wymienialnej na terytorium Meksyku walucie (peso, dolary) dopiero podczas wyprawy (do trzeciego dnia od rozpoczęcia wyprawy).

Uwaga: Osoby, które jadą z nami na wyprawy zaczynające się przed 10 października 2020, które dodatkowo zapiszą się na wyprawę (zakupią bilet lotniczy) przed 1 lipca 2020 płacą promocyjną stawkę 75 zł za każdy dzień.

Pozostałe płatności

Płatności za usługi typu noclegi, transport etc. – nie przechodzą przez nas, to znaczy, że nie pobieramy ich od Was wcześniej, ani podczas wyjazdu. Płacicie je na bieżąco sami, we własnym imieniu (kwoty te są wliczone w podane koszty całkowite wyprawy). Oczywiście pomagamy przy zakupie biletów i rezerwujemy hotele. W pewnych miejscach będziemy musieli zarezerwować i opłacić nocleg lub transport przed wyjazdem – wtedy wpłacacie zaliczkę bezpośrednio u dostawcy usługi (np. Booking.com) – są to wyjątkowe sytuacje i nieduże kwoty. Analogicznie w lotami wewnętrznymi (o ile są takie podczas wyprawy), wskazujemy Wam gdzie należy dokonać rezerwacji/zakupu lotu i z jakim wyprzedzeniem.

Przygotowanie do wyprawy

Przed rozpoczęciem wyprawy, do uczestników, którzy potwierdzili uczestnictwo wysyłamy niezbędne informacje jak przygotować się do wyprawy – co jest niezbędne, co zabrać, jak się spakować, co załatwić w Polsce przed wyjazdem (ubezpieczenie, szczepienia itp.). Wszystko, aby nie było problemów na miejscu.

Rozpoczęcie i zakończenie wyprawy

Wyprawę rozpoczynamy w ustalonym dla danej wyprawy miejscu – na odpowiednim lotnisku, gdzie się z Wami spotkamy (na większości wypraw jest to lotnisko w Mieście Meksyk). Wyprawę kończymy w ustalonym w planie mieście w pobliżu lotniska i kończymy odprowadzając Was na autobus (lub inny transport), który bezpośrednio zawiezie Was na lotnisko.

Podczas wyprawy

Jedziemy na wyprawę z Wami, aczkolwiek jeżeli ktoś będzie się chciał odłączyć od nas na chwilę od grupy– będzie zmęczony, będzie chciał zostać w hotelu, na plaży, w miasteczku, czy zobaczyć coś innego – nie ma problemu. Oczywiście jak ktoś poczuje się samodzielny, może jechać dalej sam – to nie jest wycieczka zorganizowana, ale wyjazd na własną rękę w grupie, na podstawie opracowanego planu i z naszym wsparciem.

Hierve del Agua, zdjęcie z wyprawy w stanie Oaxaca, Meksyk.

Kontakt