Wyprawy - Szczegóły organizacyjne, płatności - Poznaj Meksyk
Wyprawy – Szczegóły organizacyjne, płatności

Wyprawy – Szczegóły organizacyjne, płatności

Ustalenie dokładnego terminu

Na etapie formowania grupy termin wyprawy nie jest ustalony, co do konkretnego dnia. Dokładny termin wyprawy ustalamy wspólnie, w szczególności na podstawie cen lotów (czasem jeden dzień przesunięcia terminu to kilkaset zaoszczędzonych złotych). W momencie kiedy przynajmniej 2 osoby zdecydują się na konkretny termin i zakupią bilety, uznajemy te daty lotów za termin wyjazdu dla całej grupy.  Dwie osoby to minimalna liczba osób, aby wyprawa się odbyła.

Pomożemy w znalezieniu lotów – będziemy podsyłali ciekawsze oferty.

Potwierdzenie – rezerwacja miejsca na wyprawę

Nie wymagamy żadnej zaliczki – wystarczające jest przesłanie do nas potwierdzenia zakupu biletów.

Płatność za usługę

Płatność za usługę przygotowania trasy wyprawy (równowartość 75 zł za każdy dzień wyprawy – jest wliczona w estymowane koszty wyprawy podane przy każdej wyprawie). Płatność w gotówce lub na wskazane meksykańskie konto bankowe w wymienialnej na terytorium Meksyku walucie (peso, dolary).

Pozostałe płatności

Płatności za usługi typu noclegi, transport etc. – nie przechodzą przez nas, to znaczy, że nie pobieramy ich od Was wcześniej, ani podczas wyjazdu. Płacicie je na bieżąco sami, we własnym imieniu. Oczywiście pomagamy przy zakupie (np. kwestie językowe). W pewnych miejscach będziemy musieli zarezerwować wcześniej nocleg – wtedy też dokonujecie rezerwacji przez znane serwisy typu Booking lub AirBnb na własne konto. My Wam oczywiście pomożemy w znalezieniu odpowiedniej oferty i wskażemy, które noclegi wymagają wcześniejszej rezerwacji (chodzi o terminy bardziej oblegane, jak np. Dia de Los Muertos czy Semana Santa).  Analogicznie w lotami wewnętrznymi, wskazujemy Wam gdzie należy dokonać rezerwacji/zakupu lotu i z jakim wyprzedzeniem.

Przygotowanie do wyprawy

Przed rozpoczęciem wyprawy, do uczestników, którzy potwierdzili uczestnictwo wysyłamy niezbędne informacje jak przygotować się do wyprawy – co jest niezbędne, co zabrać, jak się spakować, co załatwić w Polsce przed wyjazdem (ubezpieczenie, szczepienia itp.). Wszystko, aby nie było problemów na miejscu.

Rozpoczęcie i zakończenie wyprawy

Wyprawę rozpoczynamy w ustalonym dla danej wyprawy miejscu – na odpowiednim lotnisku, gdzie się z Wami spotkamy. Wyprawę kończymy w ustalonym w planie mieście w pobliżu lotniska i kończymy odprowadzając Was na autobus (lub inny transport), który bezpośrednio zawiezie Was na lotnisko.

Podczas wyprawy

Jedziemy na wyprawę z Wami, aczkolwiek jeżeli ktoś będzie się chciał odłączyć od nas na chwilę od grupy– będzie zmęczony, i będzie chciał zostać w hotelu, na plaży, w miasteczku, czy zobaczyć coś innego – nie ma problemu. Oczywiście jak ktoś poczuje się samodzielny, może jechać dalej sam – to nie jest wycieczka zorganizowana, ale wyjazd na własną rękę w grupie, na podstawie opracowanego planu.

Hierve del Agua, zdjęcie z wyprawy w stanie Oaxaca, Meksyk.

Kontakt